Partraszállás Barcelonában

Partraszállás Barcelonában

Megint eszünk - de nem ott, ahol szeretnénk!

2015. július 22. - Tiggr

Azt hiszem már említettem korábban, hogy az éttermek (és a boltok) nyitvatartása kissé más életvitelhez igazodik, mint otthon! Ez felnőtteknek nem okoz gondot, de az éttermek nyitvatartását mintha Fanni alvási idejéhez igazítanák! "Délben" 1-2 körül nyitnak és olyan 4-ig vannak nyitva (délutáni alvás), majd este valamikor 7-9 között nyitnak ki újra (bocs, ha már írtam ezt, de vasárnap megint felhúztam magam azon, hogy így szinte nincs lehetőségünk éttermeket felfedezni! :( )

Na de miért is húztam fel magam? Korábban a fentiek ismeretében mentünk egy kört a belvárosban Vilassarban, hogy feltérképezzük, melyik vendéglő mikor van nyitva. Találtunk 2-3 olyat, ami a kihelyezett nyitvatartás szerint 11 és 12 között már kinyit, ez már nekünk is megfelel. Ezek közül kinéztünk egy szimpit, ami 11-kor nyit. Lefényképeztem az étlapot is, a vasárnap délelőtt jó részét azzal töltöttem, hogy azt fordítottam katalánról és össze is állítottam egy mini szótárat az ételekről, alapanyagokról. 11:30 körül meg is jelentünk a vendéglőben,a minek az ajtaja valóban nyitva is volt (La Petit Roura a hely neve). Bementem érdeklődni, hogy lehet-e már ebédelni. Először is közölték, hogy angolul nem beszélnek, majd némi activity jött spanyol és katalán szavakkal tarkítva. Sajnos kiderült, hogy 1 előtt nincs esélyünk. Amikor próbáltam kérdezni, hogy akkor mi a ráknak van kiírva, hogy 11-kor nyitnak, már nem figyeltek... Nem erőltettem a dolgot!

Na de mit csináljunk!? Átsétáltunk egy másik helyhez, ami 11:30-tól hirdette magát. Már jóval túl voltunk ezen az időponton, egy srác pakolgatta a terasz asztalait. Szerinte "5 perc" múlva nyitnak, persze... Mivel a hely inkább tapas bár volt (nincsenek igazi főételek), inkább hagytuk, és elhatároztuk, hogy elrobogunk a már ismert helyre, az Atlantida 2-be, aminek nincs sok hangulata, de a kaja jó és legalább nyitva van!

Mangó nem kockáztatott, tenger gyümölcsei pizzát kért (ami igazából halas volt lazaccal, szerdellával és tonhallal, valamint kaviárral). Én bevállalósabb voltam, a séf ajánlatát kértem, ami még az angol étlapon is katalánul volt feltüntetve. Kis szótáram készítése közben szerzett tapasztalatomat felhasználva annyit azért megértettem, hogy főleg halételekből áll, némi paradicsom-tiramisuval :)

Jól jártam, nagyon fincsi volt! A nagy panírozott valami egy hal törzséből kivágott darab némi paradicsomos szószban, balra a paradicsom tiramisu, ami koktélparadicsomból, rukkolából, fűszerezett mascarponéból, és alul egy sült paprikából és zselatinból "összegyúrt" pogácsából állt. Hátul sült cukkínik fekszenek, rajtuk egy szintén rejtélyes étellel: úgy néz ki, mintha apró kukacok lennének, fehérek, egy kis szürke csíkkal. Enyhe halízük van, de pl. a Lidl-ben is kapható zacsiban. Nem tudom, mi ez, ki fogom deríteni! Bár talán jobb, ha nem tudom meg! :) Ezen még tükörtojás is volt fürjtojásból. Ja és volt még két kisebb, egyben(?) bundázott és sütött fincsi halacska (gerinc és szálka sem volt bennük)!

Na de én már sokat írtam, beszéljenek a képek! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cabrera.blog.hu/api/trackback/id/tr517648228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ficere 2015.07.22. 23:03:00

Nincs mese! Update-elnetek kell a Fancsikámat...új firmware kell neki. (nappal alvás este hancúr) :P
Te meg, csak menjél reggel dolgozni...
süti beállítások módosítása