Partraszállás Barcelonában

Partraszállás Barcelonában

Reggeli futás

2015. július 18. - Tiggr

Mostanában nem történik annyi érdekes dolog velünk, ezért ritkultak kicsit a bejegyzések, de persze jönnek még és közben gyűjtök anyagot pár komolyabbhoz, amely egy-egy témát dolgoz fel!

Ma reggel Fanni már 6-kor "felkukorékolt" minket! Mivel ilyen korai volt a kelés, gondoltam kihasználom, hogy még "hűvös" van, és elmegyek futni a partra!

Közben kiderült pár dolog: először is nagyon látszik rajtam, hogy nem futottam, mióta Fanni megszületett (meg előtte se túl sokszor már), aztán hogy az a reggeli hűvös nem is olyan hűvös, sokkal inkább fullasztó dunszt!

Mindezek ellenére a még szinte szürkületi reggelben nagyon jólesett a tengerparti sétányon a futás, közben hallgathattam a hullámverést és nézhettem is a habokat (némi orrabukás-veszély mellett)! A parton ekkor már megkezdődött az élet: ugyan csak páran voltak kint szórakozásból, - összesen két embert láttam fürdeni, illetve páran horgásztak - de sokan rendezgették a partot: vízzel leverették a lépcsőket, összeszedték a tegnapi szemetet, árut szállítottak a vendéglőkbe... Egy bácsi visszafelé rám is köszönt katalánul, hogy "Bon Dia"!

Ez az élmény kicsit más volt, mintha csak itt nyaralnánk, jobban látszott a hely mindennapi élete! Ezen felül mint, mondtam jólesett a mozgás - gyakrabban kéne sort kerítenem a futásra! :)

A Google maps-en nincs rajta a sétány, de igyekeztem bejelölni a futás útvonalát! Elfutottam a következő vasútállomásig és vissza! Szerintem egyébként hazudnak, oda-vissza többnek kellett lennie 3 km-nél :) - legalábbis én így éreztem:

Futás térkép

A bejegyzés trackback címe:

https://cabrera.blog.hu/api/trackback/id/tr337637696

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása