Partraszállás Barcelonában

Partraszállás Barcelonában

Timi és Adri

2015. október 12. - Tiggr

Most hétvégén - néhány másik barátjukkal - két kolléganőm is Barcelonában "nyaralt"! Megörültem a hírnek, amikor ezt megtudtam és megbeszéltük, hogy mindenképpen összehozunk egy olyan napot, amit együtt töltünk! A szombatra esett a választás, megbeszéltük, hogy kora délelőtt találkozunk Barcelonában. Mangókámat és Fannikámat otthon hagytam, mert a terv az volt, hogy felülünk arra a drótkötélpályára, ami a Port Vell kikötői öböl felett húzódik és onnan szemléljük meg a környéket! Ide pedig a családdal nem mertünk elmenni, mert Mangó nem szereti az ilyet, Fanniról meg egyelőre nem tudjuk, hogyan reagálna.

Ehelyett aztán A Las Ramblas-on kalauzoltam végig őket, ahol persze a híres piacra is beugrottunk, aztán a Kolombusz emlékművet elhagyva ráeszméltünk, hogy valószínűleg nem lenne időnk a tervezett programra, ugyanis én Cabrerában foglaltam asztalt a Palomares vendéglőben fél 2-re... Szóval addigra ki kellett érnünk! Emiatt úgy döntöttünk, hogy akkor inkább bekukkantunk a gótikus negyedbe a visszaúton. Én egyáltalán nem bántam, hogy elmaradt a drótkötélpálya, majd bepótolom valamikor! Helyette jó volt újra látni a piacot és azokat a helyeket, amiket már együtt megnéztünk Mangóval. Így legalább tudtam pár dolgot mutatni vendégeinknek! Ráadásul láttam pár érdekes boltot, amit majd feleségemmel együtt is megnézünk! Na meg ettünk egy fincsi fagyit is! :)

Sikerült pont időben vonatra szállnunk és a vendéglő teraszán, a tengert nézve egy jó kis spanyol-katalán ebédet elfogyasztani. Ezek után, míg Fanni a délutáni alvását töltötte, a lányokkal Vilassarban, na meg persze a parton sétálgattunk és beszélgettünk...

Aztán amikor kislányom felébredt, elmentünk hozzánk és játszottunk, beszélgettünk, borozgattunk és ettünk egy kis Pa amb Tomacet-t is. Nagyon jó kis nap volt, hamar elszaladt! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://cabrera.blog.hu/api/trackback/id/tr247962266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása